Novinky

Naše prodejna

Naše prodejna

Naše prodejna: Sportovní oděvy Zbraslav, Elišky Přemyslovny 431, Praha 5 – Zbraslav. PO-PÁ: 9.00-17.30 hod. (polední pauza 13.00-13.30), SO: 8.30-11.30 hod.

Obchodní podmínky

 

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
„Prodávajícím“ je http://www.alpine-store.cz/ a "Kupujícím" je příchozí návštěvník našeho internetového obchodu http://www.alpine-store.cz/, který kompletně, pravdivě a smysluplně vyplní a úspěšně odešle objednávku.
Obchodní podmínky jsou platné od 1. dubna 2012 do doby vydání nových Obchodních podmínek.

 

2. OBJEDNÁVÁNÍ ZBOŽÍ
Kupní smlouva, na jejímž základě je realizován prodej zboží prodávajícím kupujícímu prostřednictvím elektronického obchodu na stránkách www.alpine-store.cz, vzniká na základě závazného potvrzení objednávky. Za závazné se považuje potvrzení telefonem, e-mailem nebo textovou zprávou, které je realizováno po předchozím odeslání elektronické objednávky (potvrzení o přijetí objednávky do systému není potvrzení objednávky). Kontakt nutný k potvrzení objednávky provádí prodávající.
Prodávajícím potvrzená objednávka (nebo její část) je pokládána za závaznou pro obě strany, pokud nedojde k porušení podmínek smluvených v době potvrzení. Za podstatné podmínky se považuje zejména obsah objednávky (přesná specifikace zboží a jeho počtu), cena za zboží a přepravu, způsob a termín doručení.
Zákazník má možnost provést registraci svého zákaznického účtu.  Získává tím jedinečnou možnost být informován o aktuálních akcích a slevách, které budou připravovány pro registrované zákazníky. O těchto akcích budou zákazníci informováni emailem. 
Souhlas s Obchodními podmínkami internetového obchodu www.alpine-store.cz zákazník stvrzuje zakliknutím souhlasu při vyplňování objednávky. 
Všechny ceny zboží uvedené v našem obchodě jsou konečné - včetně DPH. Ceny uvedené v e-shopu www.alpine-store.cz platí pouze pro e-shop a mohou se lišit od cen na kamenném obchodě.

 

3. FAKTURA – DAŇOVÝ DOKLAD
Faktura zasílaná automaticky naším systémem je brána jako PROFORMA faktura. FAKTURU - daňový doklad  zasíláme na email zákazníka po odeslání zboží.
Faktura - daňový doklad, slouží zároveň jako hlavní záruční list.

 

4. POŠTOVNÉ A DOPRAVA
Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty za 139 Kč nebo přepravní firmou GLS zdarma. Doběrečné činí 30 Kč.  Při vyplnění objednávkového formuláře prosím dbejte na správné zvolení dopravy a platby v obou krocích (krok 2 výběr dopravce a platby a v kroku 3 potvrzujete svoji volbu platby – volby se musí shodovat).
Výjimka z úhrady poštovného: při odběru zboží v ceně nad 2.500 Kč je poštovné 0 Kč (poštovné hradíme za Vás).
Kupující má také možnost vyzvednout si zboží osobně na prodejně „Sportovní oděvy Zbraslav, Elišky Přemyslovny 431, Praha 5 – Zbraslav“ a to kdykoliv během otevírací doby: PO-PÁ: 9.00-17.30 hod. (polední pauza 13.00-13.30), SO: 8.30-11.30 hod. Pokud zákazník zvolí osobní odběr a platbu na prodejně, vztahují se na tento nákup „běžné“ obchodní podmínky. 

 

5. ZASÍLÁNÍ NA SLOVENSKO

Naše obchodní činnost je zaměřena pouze na Českou Republiku. Na Slovensko nedoručujeme.

 

6. OBJEDNÁVKY
Za vyřízení objednávky se považuje doba od obdržení závazné objednávky až po samotné vyexpedování objednaného zboží, tzn. předání zásilky doručiteli - České poště nebo GLS.
Doba vyřízení objednávky je zpravidla:
 - 1 až 3 pracovní dny ode dne přijetí objednávky, je-li všechno objednané zboží skladem (v případě platby předem bude zboží expedováno 1-2 pracovní dny po přijetí platby na účet prodávajícího)
 - do 7 pracovních dní (není-li některé zboží momentálně skladem, ale je již na cestě)
 - v případě, že některé zboží není momentálně skladem a není ani na cestě, je zákazník emailem nebo telefonicky informován, kdy pravděpodobně bude chybějící zboží naskladněno a může se sám rozhodnout, zda vyčká, až bude jeho zásilka kompletní, nebo si vybere jiný podobný produkt, nebo zda objednávku zruší.
Registrovaní zákazníci mohou sledovat stav vyřizování své objednávky on-line na našich stránkách po přihlášení do svého účtu.
O vyřízení (expedici) objednávky je každý zákazník informován e-mailem. Není-li možné e-mail doručit z důvodu např. neuvedené nebo špatně uvedené e-mailové adresy, nebo z důvodu přeplněné e-mailové schránky zákazníka, je zákazník informován telefonicky, nebo prostřednictvím SMS.

 

7. PLATBA ZA ZBOŽÍ
Zboží zasíláme prostřednictvím dvou společností (Česká pošta, GLS), z nichž si zákazník volí a současně si vybírá způsob platby – bankovní převod předem na účet prodávajícího nebo platba na dobírku při převzetí zásilky. 
Při platbě bankovním převodem zasíláme email s údaji k platbě objednávky. Po připsání  částky na náš účet obratem odesíláme zásilku zákazníkovi. Zboží je pro kupujícího rezervováno 7 dní, pokud nám do této doby nepřijde platba na účet, objednávku rušíme a zboží vracíme na prodejnu. O tomto informujeme zákazníka písemně. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

8. OSOBNÍ ODBĚR NA PRODEJNĚ
Zákazník má také možnost vyzvednout zásilku na prodejně Sportovní oděvy na Zbraslavi, kde uhradí částku za zboží, ale má možnost také zaplatit předem bankovním převodem – tuto možnost zvolí při potvrzení objednávky. 
Pokud zákazník zvolí platbu předem, zasíláme email s údaji k platbě objednávky. Po připsání částky na náš účet zasíláme email s informací, že zboží je připraveno k vyzvednutí na prodejně – v otevírací době (po-pá: 9.00-17.30, polední pauza 13.00-13.30, sobota: 8.30-11.30 hod.)
Pokud chce zákazník zboží zaplatit při převzetí na obchodě, zboží je pro něj připraveno ještě týž den (je-li zboží skladem a je-li objednávka uskutečněna do 12 hodin téhož dne) nebo do 2. pracovního dne (je-li zboží skladem a je-li objednávka uskutečněna po 12. hodině). Pokud zákazník zaplatí zboží v hotovosti na prodejně, má možnost si objednané zboží prohlédnout a vyzkoušet a v tom případě se na tento nákup vztahují běžné obchodní podmínky platné pro nákup na obchodě (není shodné pro nákup na e-shopu). Zboží na obchodě držíme max. 5 dní, pokud si do této doby zákazník zboží nevyzvedne (nebo se nedomluví emailem či telefonicky na jiných podmínkách), zboží vracíme zpět na prodejnu a rušíme objednávku.

 

9. PŘEVZETÍ ZÁSILKY
Při přebírání zásilky si zákazník ihned zkontroluje nepoškozenost zásilky. Bude-li zboží doručeno v poškozeném balení, zkontroluje obsah balíku ihned za přítomnosti doručitele.
Pokud bude některý z výrobků poškozen, zákazník sepíše na místě s doručitelem reklamační lístek a informuje nás jakýmkoliv způsobem (telefonicky, mailem) o vzniklé situaci - viz. reklamace bod č. 12.

 

10. STORNOVÁNÍ OBJEDNÁVKY
Pokud kupující po odeslání objednávky následně zjistí, že objednané zboží z jakéhokoliv důvodu již nechce, nebo si ho nemůže v předpokládaném termínu dodání vyzvednout, může telefonicky na čísle: 777 578 983 nebo e-mailem:  info@alpine-store.cz  objednávku zrušit, a to do 24 hodin od odeslání objednávky.
Včasné stornování nechtěné objednávky je jak pro Vás, tak pro nás lepší varianta, než zboží zbytečně posílat a snažit se zásilku doručit. 
Prodávající má právo objednávku stornovat bez udání důvodu v případě, že zboží již není skladem. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu (nejpozději však do 10 pracovních dnů).

 

11. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY 
Odstoupení od kupní smlouvy se dále řídí § 53 odst. 7 zákona č. 40/1964 Sb (viz. další body). V souladu se zákonem máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako fyzická osoba-občan (nikoliv nákupem na IČO).
Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení níže uvedených podmínek.
 - Právo odstoupit od kupní smlouvy je za předpokladu, že zboží bude zcela nepoškozené, nenošené, s originálními visačkami a v originálním obale a bude vráceno prodávajícímu včetně veškerého příslušenství.
 - Kontaktujte nás, že žádáte o odstoupení od smlouvy. Uveďte číslo objednávky, a datum nákupu.
 - Po přijetí vašeho požadavku Vás budeme telefonicky nebo emailem kontaktovat pro další postup. Pokud budete vyzváni k zaslání zboží zpět - prosíme, posílejte doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám (doporučeně neznamená na dobírku). 
Zboží prosím zasílejte na adresu: Sportovní oděvy Zbraslav, Elišky Přemyslovny 431, 15600 Praha 5-Zbraslav. 

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. V případě nedodání kompletního zboží či jinak odporující výše uvedeným podmínkám se termín posouvá do doby dodání plnohodnotného zboží.
V případě, že není výrobek vrácen v plnohodnotném stavu (zašpiněný, bez etiket, apod.), prodávající si vyhrazuje právo naúčtovat storno poplatek odpovídající stupni "poškození".
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

 

12. ZÁRUČNÍ PODMÍNKY
Na veškeré zboží poskytujeme záruku dle zákona a to 24 měsíců. 
Záruka se nevztahuje na mechanické poškození, poškození vzniklé nevhodným zacházením, skladováním nebo opotřebením zboží.
Záruka se nevztahuje na zboží poškozené dopravou (za toto poškození ručí dopravce – viz. bod 8 - Převzetí zásilky).

 

13. REKLAMACE
Jako záruční list k zakoupenému zboží vám slouží Faktura - daňový doklad, která bude přiložena k zasílanému zboží. Záruka na výrobek je platná od data jeho převzetí od dopravce.
Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce.
 - Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno.
 - Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek.
 - Podepsáním přepravního listu kupujícím kupující souhlasí s jeho převzetím a stvrzuje, že dorazilo nepoškozené vinou dopravy. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pro koncové zákazníky, nikoliv pro firmy (nákup na IČO). Záruka pro koncové spotřebitele je daná zákonem a to 24 měsíců.
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (tzv. rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.
V případě, že není reklamované zboží osobně předáno k reklamaci prodávajícímu, je kupující odpovědný za přepravu a případné škody při ní způsobené. K přepravě reklamovaného zboží používejte výhradně originální obaly. Zásilka by měla být pojištěna. 
Při uplatňování reklamace dodržujte následující chronologický postup.
 - Zašlete nám email o tom, že chcete reklamovat naše zboží na info@alpine-store.cz
 - Nejpozději do dvou pracovních dnů Vám budou zaslány informace o dalším postupu
 - Při zasílání zboží na reklamaci jej nezasílejte na dobírku, takové zásilky nebudou převzaty a vrací se zpět k odesilateli. Zásilku při odeslání na reklamaci pojistěte.
Reklamace jsou vyřizovány v zákonné lhůtě, nejpozději však do 30 dnů. O dalším postupu budete vždy informováni emailem nebo telefonicky.
Prodávající si vyhrazuje právo v případě, že objednávající zboží nakoupil na IČO (nákup řídící se obchodním zákoníkem), účtovat si skutečně vynaložené a řádně doložitelné náklady na vyřízení neoprávněné reklamace.
Pokud zboží není řádně očištěno, nebo vykazuje jiné známky poškození a nezpůsobilost k reklamaci, prodávající má právo tuto reklamaci vrátit a žádat uvedení do řádného stavu.
Všechny reklamace zasílejte poštou jako obyčejný balík na adresu Sportovní oděvy, Elišky Přemyslovny 431, 156 00 Praha 5 - Zbraslav. Po obdržení reklamovaného zboží Vás vždy budeme informovat o průběhu reklamace e-mailem, nebo telefonicky.

14. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ

Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@alpine-store.cz. V případě, že dojde mezi prodávajícím a kupujícím (spotřebitelem) ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit smluvním stranám vzájemnou dohodou, může kupující (spotřebitel) podat návrh na mimosoudní řešení takového spotřebitelského sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00  Praha 2
E-mail: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Kupující (spotřebitel) může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/

15. OCHRANA OSOBNÍCH DAT
Respektujeme Vaše soukromí. Abychom Vám mohli nabídnout kvalitní služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Tato data chráníme před zneužitím a nebudou nikdy poskytnuta žádnému třetímu subjektu.
Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o Vás a Vašich nákupech za výše stanovených podmínek.
Zápisem do odběru newsletteru souhlasíte se zasíláním obchodních nabídek maximálně 1x měsíčně do odvolání svého souhlasu.
Vyhrazujeme si právo ustoupit od záruky bezpečnosti v případě napadení serveru neznámým pachatelem (hackerem). Pouze v takovém případě neplatí výše uvedená pravidla manipulace s daty.

 

16. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Provozovatelem obchodu www.alpine-store.cz je Pavel Šerý, Lesáků 1348, 15600 Praha 5 – Zbraslav, IČ: 16474317, DIČ: CZ5602202056.       
Provozovatel je plátce DPH.
Kontaktní informace e-shopu:
 - tel.: +420 777 578 983
 - e-mail : info@alpine-store.cz
Tyto Obchodní podmínky jsou platné pro všechny obchodní případy uzavírané mezi firmou Pavel Šerý Lesáků 1348, 156 00 Praha 5 – Zbraslav, IČ: 16474317 a kupujícím prostřednictvím elektronického obchodu na stránkách www.alpine-store.cz
V závislosti na změně příslušných právních norem, si prodávající vyhrazuje právo Obchodní podmínky změnit. Tuto změnu a její účinnost firma vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách.